Στο πρώτο τρίμηνο, πραγματοποιήθηκε το Εργαστήριο Δεξιοτήτων ¨ Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία- Πρόληψη¨ στην Ε’ Δημοτικού . Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές να αναγνωρίσουν και να κατανοήσουν τα δικά  τους συναισθήματα αλλά και τα συναισθήματα των άλλων και να μάθουν να διαχειρίζονται τις κοινωνικές τους σχέσεις (φιλία, συνεργασία, διάλογος, επίλυση συγκρούσεων κ.α.)

Οι μαθητές μέσα από ερωτηματολόγια και συζητήσεις ανακάλυψαν τα δυνατά τους σημεία, μιλήσαμε για την ευεξία και τη θετική ψυχολογία. Μιλήσαμε επίσης για τη σημασία της φιλίας στη ζωή μας.

Παρακολουθήσαμε την ταινία ¨Μικρός Πρίγκιπας¨ και μελετήσαμε τη σκηνή με την αλεπού, φτιάξαμε σελιδοδείκτες με τα σημαντικά μηνύματα και δημιουργήσαμε τη συνταγή για τη λαχταριστή σούπα της φιλίας.

Τέλος, ασχοληθήκαμε με τον σχολικό εκφοβισμό και πιο συγκεκριμένα πότε  υπόκεινται σε εκφοβιστικές ενέργειες, πώς  πρέπει να συμπεριφερθούν αλλά και  να ενδιαφέρονται για τους άλλους δείχνοντας αλληλεγγύη.

Τα  διαφορετικά  παραδοτέα των παιδιών περιλαμβάνουν κατασκευές- χειροτεχνίες, συμπλήρωση φύλλων εργασίας και αξιολόγησης, τραγούδια, παιχνίδια, ζωγραφική .

Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία- Πρόληψη