Συμμετοχή στην ημερίδα Σχολικής Διαμεσολάβησης
Το Σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στην Επιστημονική Ημερίδα με θέμα: «Η Σχολική Διαμεσολάβηση ως εργαλείο πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας. Η περίπτωση Δημοτικών Σχολείων της Αχαΐας» που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025 στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών. Μαθητές και μαθήτριες της Ε’ τάξης συμμετείχαν στο θεατρικό δρώμενο: “Συγκρούσεις στο σχολικό περιβάλλον”, όπου παρουσίασαν καθημερινές στιγμές συγκρούσεων που λαμβάνουν χώρα στα σχολεία και απασχολούν μικρούς και μεγάλους μαθητές και πως αυτές επιλύονται με τη διαμεσολάβηση.






Το πρόγραμμα της Σχολικής Διαμεσολάβησης από την οπτική των γονέων παρουσίασε η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Σχολείου μας Ε. Κίτσιου, παροτρύνοντας τους γονείς να ακούν τα παιδιά τους και να σταθούν δίπλα στους εκπαιδευτικούς για να χτίσουν γέφυρες αγάπης και αποδοχής στο σχολικό περιβάλλον.
Παρουσιάστηκαν, επίσης, εισηγήσεις από Καθηγητές/τριες των Πανεπιστημίων Πατρών και ΕΚΠΑ, από μέλη της Εθνικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση των Φαινομένων Βίας και Παραβατικότητας Ανηλίκων καθώς και από την Επιστημονική Υπεύθυνη του Επιμορφωτικού Προγράμματος των Εκπαιδευτικών «Πρόληψη και Αντιμετώπιση Περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού»
Στον εξωτερικό χώρο της Ημερίδας είχαν αναρτηθεί οι αφίσες του προγράμματος που οι μικροί μαθητές/τριες δημιούργησαν.

Η Ημερίδα ολοκληρώθηκε με τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τη Σχολική Διαμεσολάβηση ως μια διαδικασία που σπάει τα στερεότυπα και δεν ψάχνει θύτες και θύματα, αφήνοντας στο τέλος όλους κερδισμένους γιατί δεν επιλύει απλώς συγκρούσεις, αλλά χτίζει σχέσεις και δεσμούς στο σχολικό περιβάλλον.
Στο πρόγραμμα της Σχολικής Διαμεσολάβησης για το 4ο Δ.Σ Πατρών συμμετέχουν η Διευθύντρια Ε. Μυλωνοπούλου και οι εκπαιδευτικοί των Ε και Δ τάξεων Κ. Ψυχογιού και Θ. Γιαννοπούλου, αντίστοιχα. Συνεργάστηκαν, επίσης, ο εκπαιδευτικός θεατρικής τέχνης Χ. Κωτσόπουλος και η εικαστικός Ε. Γώγου.


