“Τι χρώμα έχει;”
Τα παιδιά της Β’ τάξης ομαδοποίησαν τα φρούτα με βάση το χρώμα τους και τα γνώρισαν καλύτερα μέσα από αινίγματα και παντομίμα. Οργάνωσαν, επίσης, τη διεξαγωγή έρευνας σχετικά με το χρώμα
που έχει το κολατσιό όλων των παιδιών του σχολείου. Εργάστηκαν σε ομάδες, επισκέφθηκαν τις άλλες τάξεις, συνέλεξαν πληροφορίες και κατέληξαν σε συμπεράσματα. Όλες οι δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των προγραμμάτων:
STEAM – Διατροφή
Ενεργός πολίτης
Ενεργός τρόπος ζωής








